niedziela, 12 czerwca 2016

Przepis na życie....


.....czy istnieje?
Jak znaleźć w życiu własną drogę i poczuć że to ta właściwa?Wiem,że można....
Od kilku lat byłam przede wszystkim mamą i panią domu na pełny etat.Wiodłam spokojne życie u boku całkiem dobrze zarabiającego męża i czułam,że jest ok.
Snułam wizje spokojnego,sielskiego życia na wsi,dorastających synów,którym niczego nie braknie...a przede wszystkim nie matczynej obecności i opieki...męża,który wpadając do domu, zawsze może liczyć na cieplutki,świeżo przygotowany posiłek...poranną kawę na schodach przed domem....koty wylegujące się na słońcu przy moich nogach...w kuchni zapach chleba.... i ciasta z truskawkami....
Dom pełen naszych znajomych i przyjaciół naszych dzieci...


O powrocie do pracy myślałam...potem...jutro....kiedyś...Nie miałam opcji B...Wiedziałam,że nie da się stworzyć takiego domu pędząc wciąż z pracy do domu i na odwrót....

Najpierw całkiem przypadkiem znalazłam ciekawą ofertę edukacji.Pomyślałam:Ja,taka stara?!Dom..dzieci jeszcze małe...nie ogarnę!!
Mąż mnie wypchnął.Kazał zawieść papiery i wpadłam w ten rytm.Od września rozpoczęłam edukację....z bardzo dobrymi wynikami!Jestem w czołówce na roku, bo w moim wieku człowiek stawia na ambicję :) !!


Po niespełna roku pojawiła się oferta pracy w prestiżowym hotelu.Znów pomyślałam:To nie dla mnie!!Oszaleliście??Nie dam rady!Szkoła i praca?!A dom...dzieci?! Nie,absolutnie nie ma mowy...!!
Po czym podjęłam pracę :)


Jeśli myślicie,że moje życie to aktualnie jeden wielki chaos....to jesteście w wielkim błędzie...;)!!Mój dom jest "normalny", a ja czuję się spełniona...Drzemała we mnie chęć samorealizacji i chcę podziękować rodzinie za wsparcie.To dzięki nim jestem dziś wziętą masażystką :) 
Pozdrawiam!
Wiem,że bardzo długo mnie tu nie było...:)


7 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci gratuluję!!!!! Super, że tak udaje Ci się spełniac marzenia. tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Aniu,dziś mam właśnie ostatnie egzaminy do przodu ��

      Usuń
  2. Powodzenia i zaglądaj tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu,postaram się pisać....jeśli nie często to choćby regularnie ;)

      Usuń
  3. Cudownie! Jak to wspaniale, że możesz się spełniać w każdej dziedzinie :-)
    Życzę Ci aby było tak nadal :-) Dużo szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :))))))) i życzę wszystkiego dobrego. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję,Kochane!Z takim wsparciem na pewno dam radę :) !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥