czwartek, 21 lipca 2016

(Bardzo) wczesnym rankiem...

...rozpoczęłam swój dzisiejszy dzień.
Wyruszyliśmy,jak co roku,na grzyby.Tyle,że dziś w większym składzie niż zazwyczaj.
Było bardzo wesoło i sympatycznie, choć grzyby nie dopisały.
Nic to!!
Spacer rankiem po lesie to coś wspaniałego!
Cudownie rześkie powietrze...zapach leśnego runa...
 i słońce nieśmiało przebijające się pomiędzy drzewami...
Wilgi z okrzykiem ganiające się wśród koron drzew...
dzięcioł od rana wystukujący swój rytm...
konary ze zgrzytem ocierające się o siebie....

Wspaniałe SPA dla duszy!
Zawsze z radością tego doświadczam.


Doceń każdą chwilę,którą niesie Ci los.
Wykorzystaj na maksa każdą minutę.
Przestań narzekać,że może być lepiej...więcej...szybciej!
Życie dzieje się właśnie TU i TERAZ!!

Przestań próbować żyć  i zacznij żyć naprawdę!!

Pozdrawiam,Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zbierać grzyby w lesie...
    Jak jestem sama - to jest mój czas na przemyślenia, marzenia, wspomnienia...
    Jak są ze mną dzieci to jest nasz czas na rozmowy :-)
    A przy okazji grzybki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacer po lesie to coś wspaniałego!!Szczególnie jeśli jest to czas spędzony z rodziną :)

      Usuń
  2. Ja mam taki plan na sobotni poranek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzyby dopisały?Mam nadzieję,że tak :)Pozdrawiam!!

      Usuń
  3. Piękne to zdjęcie z tym lasem i słońcem przebijającym się między drzewami - UWIELBIAM ! :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥